eBankNet
Logo
Przed zalogowaniem
  • Sprawdź czy używasz szyfrowanego połączenia
    1. Czy adres rozpoczyna się od "https://" ?
    2. Czy w oknie przeglądarki widoczna jest ikona kłódki oznaczająca połączenie szyfrowane?
  • Zweryfikuj certyfikat strony (np. klikając na kłódce)
    1. Czy certyfikat został wystawiony dla właściwej domeny (adresu)
    2. Czy certyfikat jest ważny?
  • Film na temat bezpieczeństwa kliknij tutaj
Bezpieczeństwo
  • Chroń swoje hasła!
  • Nie udostępniaj nikomu haseł jednorazowych;
  • Nie odpowiadaj na e-maile zachęcające do ujawnienia danych i haseł;
  • Podawaj hasła wyłącznie aby autoryzować transakcję;
  • Nie podawaj haseł na stronie bez certyfikatu;
  • Zanim podasz hasło - sprawdź certyfikat strony;
  • Zawsze aktualizuj oprogramowanie antywirusowe i systemowe
  • Więcej na temat bezpieczeństwa kliknij tutaj
Komunikaty

    Szanowni Państwo,

    Pragniemy poinformować o zbliżających się zmianach w metodach szyfrowania. Skutkować to będzie, brakiem możliwości zalogowania się do bankowości elektronicznej z niewspieranych systemów operacyjnych (np. Windows 7, Windows 8) oraz niewspieranych przeglądarek internetowych (np. Internet Explorer poniżej wersji 10 wydanej w 2012r, Firefox poniżej wersji 26 wydanej w 2013r, Chrome poniżej wersji 30 wydanej w 2013r, Opera poniżej wersji 17 wydanej w 2013r, Safari poniżej wersji 8 wydanej w 2014 itp.).

    Zmiany będą skutkować zablokowaniem wykorzystywanych systemów, które nie spełniają podstawowych wymagań bezpieczeństwa.

    Powyższe zmiany wejdą w życie w dniu 31 marca 2024r.